دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام فرشته با کیفیت عالی و لینک مستقیم

موزیک بابک مافی فرشته (MP3 320 , MP3 128)

Downloading Music of Babak Mafi Called Fereshteh From DayMusics

ترانه, موزیک و تنظیم کننده: بابک مافی

متن آهنگ بابک مافی به نام فرشته + پخش آنلاین آهنگ

اسم ترانه هام هر اسمی که بشه منظور من تویی منظور خواهشه اسمت برای من چه خواستنی شده دلم کنار تو شکستنی شده

دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام فرشته با کیفیت عالی و لینک مستقیم

آهنگ فرشته توسط بابک مافی اجرا شده این آهنگ را از دی موزیک دانلود و گوش نمایید.

متن آهنگ فرشته با صدای بابک مافی

اسم ترانه هام هر اسمی که بشه منظور من تویی منظور خواهشه♪🎤♭♫♪🎤♪
اسمت برای من چه خواستنی شده دلم کنار تو شکستنی شده♪🎤♭♫♪🎤♪
فرشته نبودی ولی واسه من بهترینی واسه اخلاقای بد و خاص من بهترینی♪🎤♭♫♪🎤♪

دانلود آهنگ بابک مافی فرشته

هنوزم مث تو توی زندگیم پا نذاشته کسی مثل تو مهرشو تو دلم جا نذاشته♪🎤♭♫♪🎤♪
واسه ی من بمون واسه ی من بخون♪🎤♭♫♪🎤♪
تو هنوزم برای من مثل گذشته ها دیوونگی کن♪🎤♭♫♪🎤♪
واسه من فکر تنهایی نباش و باز کنار من بمون و زندگی کن♪🎤♭♫♪🎤♪